جلسه شورای پژوهشی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور

بازدید: 68 بازدید

سیزدهمین نشست شورای پژوهشی مؤسسه در تاریخ 1402/8/14 با حضور علیزاده رئیس مؤسسه، ثاقب طالبی، معاون پژوهش، فناوري و انتقال یافته­ ها، رؤسای بخش­های تحقیقاتی و سایر اعضاء در سالن جلسات هماهنگی امور پژوهشی و ارتباطات علمی مؤسسه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، در ابتدای این جلسه، ثاقب طالبی ضمن اشاره به شروع به کار ارزشیابی پروژه های استانی اظهار داشت این ارزشیابی، طبق برنامه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در ادامه، پورهاشمی رئیس بخش تحقیقات جنگل، گزارش تحلیلی تحت عنوان “تحلیل جامع و راهبردی جنگل های ایران” را ارائه داد. ایشان در این گزارش ضمن بیان مواردی از جمله طبقه ­بندی جنگل­های دنیا و ایران، جغرافیای گیاهی کشور، ویژگی­­های جنگل­های ایران، مدیریت جنگل و روند تشکیلاتی و ساختاری دستگاه اجرایی متولی جنگل­های کشور، به برنامه جامع صیانت از جنگل­های شمال کشور، طرح­های جنگل­داری شاخص، چالش­ها و راهکارها اشاره و به پرسش­های مطرح شده پاسخ داد.

در انتها، علیزاده تاکید کرد که بخش ها هرچه سریعتر گزارش های تحلیلی خود را نهایی کرده و برای ارائه به سازمان، آماده کنند.

 

 

 

دسته بندی اخبار صفحه اصلی
اشتراک گذاری
ورود به سایت