
سهشنبه 4 شهریور 1404 ، آیین تکریم و معارفه مدیر امور اداری و پشتیبانی مؤسسه با حضور علیزاده، رئیس مؤسسه؛ ثاقب طالبی، معاون پژوهشی؛ محمودیان، معاون اداری، مالی و پشتیبانی؛ متینیزاده، مشاور و رئیس حوزه ریاست و سایر مسئولان ذیربط، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، در ابتدای این مراسم، محمودیان، ضمن تشکر از آقای کوچ پیده، در طول دوران تصدی، از آقای مریخ، معاون مدیریت امور اداری و پشتیبانی، به دلیل پیگیری و تلاش مؤثر برای پیگیری امور مدیریت، طی چند ماه اخیر تشکر کرد.
وی ضمن معرفی آقای کورش کشاورز محمدیان به عنوان مدیر امور اداری و پشتیبانی مؤسسه، اشاره مختصری به سوابق و تجارب ایشان در سازمان جهاد کشاورزی و استانداری قزوین، همچنین سازمان حفظ نباتات، کرد.
در ادامه، علیزاده، رئیس مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور ضمن خیرمقدم به کشاورز محمدیان، گفت: در مدیریت امور اداری این مؤسسه، همواره از افراد باتجربه و توانمند استفاده شده است لذا ضمن تشکر از آقای کوچ پیده که در طول دوران تصدی این مسئولیت، تلاشهای ارزندهای را انجام دادند، از آقای مریخ هم به دلیل پیگیری جدی امور اداری و پشتیبانی، صمیمانه تشکر میکنم.
وی با اشاره به جایگاه، ظرفیتها و نقش مهم فعالیتهای پژوهشی مؤسسه در راستای حفظ، احیا، توسعه و مدیریت پایدار منابع طبیعی کشور، برخی از ظرفیتها و چالشهای موجود در باغ گیاهشناسی ملی ایران، باغهای اقماری و ایستگاههای تحقیقاتی مؤسسه را برشمرد و افزود: مؤسسه تحقیقات جنگلها و مرتع کشور، با ارگانهای اجرایی و حتی برخی از مؤسسات تحقیقاتی، تفاوت دارد.
علیزاده به باغ گیاهشناسی ملی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این باغ و باغهای اقماری، همچنان درحال توسعه هستند و فعالیتهای عمرانی در آنها جریان دارد و انتظار میرود مدیریت جدید اداری و پشتیبانی، با تلاش مضاعف برای تسریع در اجرای پروژههای عمرانی، برنامهریزی و اقدام کند.
رئیس مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای آقای کورش کشاورز محمدیان، ابراز امیدواری کرد که مدیریت امور اداری و پشتیبانی، با همکاری مدیران، پژوهشگران و سایر کارکنان مؤسسه، بتواند نقش مؤثری در رفع چالشها و پیگیری امور مؤسسه و همچنین پیگیری قانونی توقع همکاران در حل موضوع مسکن را داشته باشد.