همراهی همراه اول با باغ گیاه‌شناسی ملی ایران

بازدید: 69 بازدید

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، امروز بتاریخ سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷، آقای آرپناهی، رئیس اداره روابط عمومی همراه به اتفاق مسئولین اداره روابط عمومی و مدیر اداره فروش همراه اول از باغ بازدید نمودند. در این بازدید، آقای دکتر جلیلی، رئیس مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، آقای مهندس فیاض، معاون اداری مالی مؤسسه و تنی چند از مدیران و کارشناسان مؤسسه، حضور داشتند.

همراه اول در راستای اهداف مسؤولیت های اجتماعی خود و به منظور حمایت و مشارکت در حفاظت از گونه های گیاهی کشور و احترام به طبیعت به ترغیب مشتریان جهت حذف قبوض کاغذی خود می کند تا از این طریق مانع قطع درختان و گونه های گیاهی شود و همواره این مبالغ صرف حمایت از فعالیتهای زیست محیطی در فضاهایی از جمله، باغ گیاه‌شناسی ملی ایران می‌شود. در باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، قطعه ای به نام همراه اول جهت طراحی فضای باغ و کاشت نمادین درخت در نظر گرفته می شود و حداقل ۱۰۰ گونه گیاهی انحصاری و در معرض خظر انقراض با حمایت همراه اول در محل باغ گیاه شناسی ملی ایران نگهداری می شود.

باغ گیاه‌شناسی به عنوان ذخیره ژنتیکی گیاهان در معرض خطر انقراض مورد استفاده قرار می‌گیرد. در باغهای گیاه‌شناسی امکانات لازم برای مطالعه و تحقیق درباره تنوع زیستی و حفاظت از آنها فراهم می‌‌باشد. همچنین، این باغ محلی برای بازدیدهای علمی آموزشی در زمینه گیاهان، طراحی منظر و پوشش گیاهی کشورمان و سایر نقاط دنیا است.

دسته‌بندی اخبار صفحه اصلی اخبار و رویدادها
اشتراک گذاری
ورود به سایت