درگذشت پژوهشگر بخش منابع طبیعی مرکز تحقیقات اردبیل، آقای مهندس اللهویردی نوری

بازدید: 48 بازدید

متأسفانه باخبر شدیم که آقای مهندس اللهویردی نوری یکی از اعضای خانواده پژوهشگران منابع طبیعی در استان اردبیل که بسیار وظیفه‌مند، دلسوز و دقیق بودند پس از 25 سال خدمت صادقانه دار فانی را وداع گفت.

آقای مهندس نوری متولد 1347  شهرستان اردبیل بود. این پژوهشگر پرتلاش بخش تحقیقات منابع طبیعی استان اردبیل طی سال‌های خدمت وفادارانه خود دستاوردهای ارزشمندی در حوزه پايش کيفي اکوسيستم‌هاي مرتعي استان اردبیل، بررسی وضعیت کوچ و مرتع و امکان‌سنجی واگذاری آن به تشکل‌های عشایری، بررسی روش‌های کشت و استقرار پهن‌برگان علفی دائمی، مطالعه موردی بررسی کشت و استقرار گونه Coronillla varia در این استان، جمع‌آوری و شناسایی بذور گیاهان مرتعی و نگهداری آن‌ها در بانک‌ژن موسسه، انتشار چندین مقاله علمی در همایش‌ها و کنگره‌های داخلی و مجلات علمی و پژوهشی را داشتند.
فقدان این پژوهشگر گرامی برای همکاران حوزه منابع طبیعی بسیار تأثربرانگیز است. از سوی رئیس و پژوهشگران مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور عروج ملکوتی ایشان را به جامعه علمی منابع طبیعی، همکاران و بویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم نوری و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

دسته‌بندی اخبار صفحه اصلی
اشتراک گذاری
ورود به سایت