بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد

بازدید: 54 بازدید

نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان رویدادی در مجموعه نظام علم و فناوری است که هدف آن ارائه یافته‌های پژوهشگران و فناوران، از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر برای تجاری سازی فناوری می باشد.

تحقق اهداف مرتبط با تجاری سازی فناوری و فن بازار مستلزم برقراری ارتباط نزدیک بین مراکز علمی و فناوری از یکطرف و مراکز اجرایی، تولیدی و صنعتی (جهت آشنایی متقابل و اعتماد سازی هرچه بیشتر) و موسسات تامین مالی از طرف دیگر می باشد، تا امکان همکاری های متقابل برای دستیابی به منافع طرفین که منافع ملی را به‌دنبال خواهد داشت، میسر گردد.

بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار از تاریخ 23 لغایت 26 آذر ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور با ارائه 11 مورد فناوری قابل ارائه به بهره بردار، در این نمایشگاه حضوری فعال داشت. دستاوردهایی از بخش‌های علوم چوب و فرآورده‌های آن، حفاظت  و حمایت، مکانیزاسیون، صنوبر و درختان سریع الرشد و زیست‌فناوری در این نمایشگاه شرکت داده شده بودند که با حضور کارشناسان و محققین مرتبط ارائه شد.

 

 

در زمان برگزاری نمایشگاه جناب آقای دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی و جناب آقای دكتر سید مجتبی خیام نكویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج كشاورزی از غرفه موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع بازدید به عمل اوردند.

 

 

شایان ذکر است سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با حضور موسسه‌های مادری و تک محصولی خود و پژوهشکده‌های تابعه و مرکز بین‌المللی آموزش عالی امام خمینی، آخرین دستاوردهای مجموعه‌های تحقیقاتی خود را در معرض دید عموم قرار داد  و در داوری انجام شده موفق به کسب عنوان عالی از سوی ستاد برگزاری این نمایشگاه شد.

 

 

لیست دستاوردهای موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در این نمایشگاه به شرح زیر می باشد. این دستاوردها قابل ارائه به بهره بردار بوده و علاقمندان می توانند با تماس با واحد تجاری سازی موسسه، اطلاعات لازم را دریافت نمایند:

 فهرست دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه فن بازار 1400

دسته‌بندی اخبار صفحه اصلی
اشتراک گذاری
ورود به سایت