بازدید همکاران موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع از موسسه فنی مهندسی

بازدید: 80 بازدید

رئیس محترم بخش گیاهان دارویی، جناب آقای دکتر عباس زاده، در راستای اجرای فعالیت‌های مختلف در زمینه مکانیزاسیون گیاهان دارویی، جلسات مختلفی را با گروه مکانیزاسیون موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور و همکاران موسسه فنی مهندسی برگزار کردند. در ادامه جلسات اولیه، بنا به دعوت آقای دکتر عباسی، رئیس محترم موسسه فنی و مهندسی، به منظور همکاری‌های مشترک و اطلاع از امکانات و طرح‌های آن موسسه، تعدادی از همکاران بخش گیاهان دارویی، بخش مرتع، گروه صنوبر و گروه مکانیزاسیون بازدیدی از موسسه فنی مهندسی به عمل آوردند.

در این بازدید با حضور روسای بخش‌های مختلف موسسه فنی مهندسی، آقای دکتر دهقان رئیس محترم بخش مکانیزاسیون، ضمن خوشامدگویی به تشریح بخش‌ها و طرح‌ها و زمینه‌های همکاری احتمالی پرداختند، سپس آقای دکتر عباس زاده رئیس محترم بخش گیاهان دارویی به نمایندگی از همکاران، نسبت به معرفی بخش‌های مختلف موسسه اقدام کردند، در ادامه بازدید از آزمایشگاه‌های مختلف، کارگاه و گلخانه موسسه فنی مهندسی به عمل آمد.

دسته‌بندی اخبار و تازه های بخش مرتع اخبار و تازه های گونه های سریع الرشد اخبار و تازه های گیاهان دارویی اخبار و تازه های مکانیزاسیون اخبار و رویدادها
اشتراک گذاری
ورود به سایت