انتشارات مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

بازدید: 49 بازدید

انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی ایران با هدف معرفی نشر دانشگاهی و آثار علمی و پژوهشی محققان ایرانی برای چهارمین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت (Frankfurter Buchmesse) حضور خواهد داشت و آثار تولیدشده توسط انتشارات مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه و در معرض دید علاقه‌مندان در سطح جهان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه روز سه­ شنبه پانزدهم اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی مصادف با ۲۳ مهر سال ۱۳۹۸ افتتاح می­ شود و از روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه رسماً فعالیت خود را آغاز می کند.

بروشور نمایشگاه

نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت (Frankfurter Buchmesse) بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب دنیا از لحاظ حضور تعداد ناشران و بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. این نمایشگاه ۵ روزه، در اواسط ماه اکتبر هر ساله در محل نمایشگاه تجارت فرانکفورت در آلمان برگزار می‌شود. همه ساله نویسندگان، نمایندگان عرصه نشر و شرکت‌های چندرسانه‌ای از سراسر جهان به‌منظور عرضه و تبلیغ آثار خود و یافتن بازارهای جهانی، مذاکره و تعامل جهت دست یافتن به حقوق نشر و مجوز انتشار بین‌المللی آثارشان وآشنایی با سایر ناشران و عقد قراردادهای تازه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور می‌یابند.

دسته‌بندی اخبار اصلی اخبار صفحه اصلی اخبار و رویدادها
اشتراک گذاری
ورود به سایت