Audit Board Secretariat

Edit Content
Edit Content

اداره دبیرخانه هیئت ممیزی زیر نظر رئیس موسسه بوده و براساس اختیارات سازمانی وظایف سه گانه زیر را عهده دار می باشد:

۱-کمیته منتخب

اعضای کمیته:

  • رئیس موسسه به عنوان رئیس کمیته
  • معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها به عنوان دبیر کمیته
  • سه نفر از اعضای هیئت علمی با مرتبه دانشیار و استاد پژوهش به عنوان عضو کمیته

وظایف کمیته:

  • بررسی ارتقای پژوهشی اعضای هیئت علمی
  • بررسی ارتقای دانشجویی اعضای هیئت علمی
  • بررسی و احتساب پایه های ترفیع سوابق قبل از عضویت
  • بررسی رکود علمی
  • بررسی فرصت مطالعاتی

۲– کمیته ترفیع

اعضای کمیته:

  • رئیس موسسه به عنوان رئیس کمیته
  • معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها به عنوان دبیر کمیته
  • یک نفر از اعضای هیئت علمی با مرتبه دانشیار و استاد پژوهش به عنوان نماینده اعضای هیئت علمی

 وظایف کمیته:

  • بررسی و اعطای ترفیع پژوهشی سالانه اعضا
  • بررسی و اعطای ترفیع دانشجویی اعضا
  • بررسی و اعطای سایر ترفیعات (رزمندگی، جانبازی، ایثارگری)

۳– کارگروه بررسی تواناییهای علمی

اعضای کارگره:

  • رئیس موسسه به عنوان رئیس کمیته
  • معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها به عنوان دبیر کمیته
  • یک نفر از اعضای هیئت علمی با مرتبه دانشیار و استاد پژوهش به عنوان نماینده اعضای هیئت علمی

وظایف کمیته:

  • جذب اعضای هیئت علمی
  • بررسی تغییر وضعیت استخدامی اعضای هیئت علمی (از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی
  • بررسی ۷۰ درصد ارتقای مرتبه بالاتر برای ماموریت آموزشی

بررسی ۷۰ و ۸۰ درصد ارتقای مرتبه بالاتر برای تمدید خدمت اعضایی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند.

Edit Content
Edit Content

Kmomayezi@rifr-ac.ir

اطلاعات

من تب شماره 3 هستم.برای تغییر من برروی دکمه کلیک کنید.

آخرین اخبار اداره