جلسه تبیین و انتقال فناوری و شیوه نامه اجرایی طرح مفهومی تحول در تولید و انتقال پیام نخبگان سازمان تات

Views: 143 View

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، جلسه ­ای به منظور تبیین و انتقال فناوری نرم و شیوه نامه اجرایی طرح مفهومی تحول در تولید و انتقال پیام نخبگان سازمان تات با حضور دکتر علیزاده رئیس مؤسسه، دکتر دالوند مدیرکل روابط عمومی سازمان تات، دکتر احسانی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری انعکاس تصویر و همکاران ایشان همچنین؛ اعضای شورای پژوهشی مؤسسه در تاریخ 1402/5/24 و در سالن جلسات مدیریت هماهنگی امور پژوهشی و ارتباطات علمی، برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر دالوند اظهار داشت هدف از برگزاری این جلسه، ارائه سیاست های جدید سازمان در راستای تبیین و تجلی صحیح نقش آفرینی آن است. ایشان افزود جلسه امروز، دهمین جلسه برگزار شده در مؤسسات زیرمجموعه تات است.

در ادامه، دکتر احسانی، خلاصه سند شیوه نامه اجرایی طرح مدل مفهومی تحول در تولید و انتقال پیام نخبگان مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور را به صورت پاور پوینت ارائه داد. ایشان ضمن اشاره به کلیات شیوه نامه، الزامات محتوایی و توصیف فرایند اجرا، چند سوژه را برای بررسی توسط همکاران مؤسسه، پیشنهاد کرد. دکتر احسانی در انتها، به پرسش های اعضای حاضر در جلسه پاسخ داد.

دکتر علیزاده ضمن تشکر از مهمانان حاضر در جلسه و ارائه خوب دکتر احسانی، اظهار داشت رسالت روابط عمومی، تبلیغات و تلاش در راستای معرفی عملکرد­ها و توانمندی­ها است. وی افزود ابتکار دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات در به کارگیری از تخصص مؤسسه فرهنگی هنری انعکاس تصویر، بسیار ستودنی است. ایشان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری کامل با این مؤسسه در اجرای کیفی و بهینه شیوه نامه مذکور ابراز امیدواری کرد که این تلاش­ ها، منتج به نتیجه مطلوب شود.

رئیس مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت مؤسسات پژوهشی، جدای از چنین برنامه هایی، زمانی موفق خواهند بود که بدون نیاز و توجه به تبلیغات گسترده، به پژوهش­های خود پرداخته و نتایج مربوطه را ارائه دهند. ایشان ادامه داد، انجام تبلیغات گسترده، یک مؤسسه پژوهشی را به اهداف متعالی نمی­رساند ولی می­تواند مشکلات روزمره آن را برطرف سازد. ایشان افزود روابط عمومی می­ بایست خوراک خام پژوهشی را به خوراک خبری مناسب برای تبیین به مردم تبدیل کند. دکتر علیزاده ضمن بیان این موضوع که بزرگترین تبلیغ برای هر مؤسسه پژوهشی، تولید بروندادهای تخصصی خود است افزود به منظور تبیین صحیح و منصفانه سازمان تات باید علاوه بر فعالیت­ های تبلیغی، عملاً وارد عرصه شویم و دستاوردهای خود را در عرصه پیاده نماییم.

Category Home page news special news
Share
Login to the site