یکصد و سی و هفتمین همایش دفاع از طرح‏های تحقیقاتی خاتمه یافته برگزار شد.

بازدید: 28 بازدید
یکصد و سي و هفتمین همايش دفاع از طرح‏هاي تحقيقاتي خاتمه يافته برگزار شد.

یکصد و سی و هفتمین همایش دفاع از طرح‏های تحقیقاتی خاتمه یافته مؤسسه، به منظور ارائه آخرین دستاوردهای علمی و یافته‌های کاربردی طرح‌های تحقیقاتی خاتمه یافته مؤسسه و تبادل نظر کارشناسان و صاحب‏ نظران عرصه‏ های علمی و اجرایی کشور، در روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ با حضور اعضای هیئت علمی و کارشناسان موسسه و مراکز استانی و کارشناسان واحد های اجرایی سراسر کشور در سالن اجتماعات مؤسسه برگزار شد.

گزارش سخنرانی‌های ارائه شده:

نخستین سخنرانی مربوط به نتایج تحقیقات پروژه ملی ” تعیین تکنیک‌های مختلف ذخیره نزولات و کشت دیم گونه‌های جنگلی در شرایط مختلف خاکی،تپوگرافی و اقلیمی  “ بود که توسط آقای مهندس کنشلو  ارائه شد.

پروژه ملی ” تعیین تکنیک‌های مختلف ذخیره نزولات و کشت دیم گونه‌های جنگلی در شرایط مختلف خاکی،تپوگرافی و اقلیمی ” در قالب ۶ زیر پروژه  در کشور اجرا و نتایج آن را در قالب گزارش نهایی، مقالات علمی در مجلات معتبر علمی پژوهشی و کتاب چاپ و منتشر شده است. اعضای پانل این سخنرانی، جناب آقایان دکتر پورهاشمی‌،دکتر رحمانی و دکتر ثاقب طالبی بودند.

سخنرانی دوم مربوط به نتایج طرح جامع ” بررسی روشهای کشت و استقرار پهن برگان علفی دائمی “ بود که از سوی مجری آن مهندس فیاض ارائه و دفاع شد.

پروژه ملی ” بررسی روشهای کشت و استقرار پهن برگان علفی دائمی  در قالب ۵۹ زیر طرح و ۵۸ گونه در مناطق مختلف کشور  به مدت ۵ سال از سال ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۵ اجرا و نتایج آن را در قالب گزارش نهایی، مقالات علمی در مجلات معتبر علمی پژوهشی و کتاب چاپ و منتشر شده و یا در دست داوری علمی و چاپ است. اعضای پانل ایشان جناب آقایان دکتر خداقلی ، دکتر علی اشرف جعفری  و  دکتر مصطفی جعفری بودند.

سومین سخنرانی مربوط به نتایج تحقیقات پروژه ملی ” شناخت،معرفی و بررسی رویشگاه، تکثیر اطلس درختان کهن سال ایران در ۲۰استان کشور و ثبت و معرفی این درختان در سطح ملی و جهانی (فاز دوم )” بود که از سوی مجری آن مهندس خوشنویس ارائه و دفاع شد.

 

پروژه ملی ” شناخت،معرفی و بررسی رویشگاه، تکثیر اطلس درختان کهن سال ایران در ۲۰استان کشور و ثبت و معرفی این درختان در سطح ملی و جهانی (فاز دوم )”  در قالب ۲۰ زیر پروژه در ۲۰ استان کشور  به مدت ۳ سال از سال ۱۳۹۵ لغایت ۱۳۹۷ اجرا و نتایج آن را در قالب گزارش نهایی، مقالات علمی در مجلات معتبر علمی پژوهشی و کتاب چاپ و منتشر شده و یا در دست داوری علمی و چاپ است. اعضای پانل ایشان جناب آقایان دکتر رحمانی،دکتر ثاقب طالبی و دکتر مطفی جعفری بودند.

دسته بندی اخبار صفحه اصلی اخبار و تازه های اداره نظارت
اشتراک گذاری
ورود به سایت