نخستین نشست عمومی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور با حضور دکتر علیزاده، معاونین ایشان و کلیه همکاران

بازدید: 29 بازدید

نخستین نشست عمومی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، در دوره ریاستی جدید، در روز سه شنبه سوم آبان 1401 در سالن اجتماعات موسسه، با حضور دکتر علیزاده، معاونین و مدیران موسسه و کلیه همکاران به منظور بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های اجرایی موجود در موسسه و پاسخ‌گویی به پرسش‌های همکاران برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر ثاقب‌طالبی معاون محترم پژوهش، فناوری و انتقال یافته‌های تحقیقاتی مؤسسه، به بیان راهبردها و نقطه نظرات پژوهشی موسسه و طرح‌های تحقیقاتی موجود پرداختند. ایشان ضمن تاکید بر تعامل حداکثری میان پژوهشگران و واحدهای اجرایی، ضرورت افزایش کیفیت به جای کمیت در طرح‌های پژوهشی را مورد تاکید قرار دادند. دکتر ثاقب‌طالبی توجه به طرح‌های خاص (در راستای سیاست‌های موسسه) و ترویج یافته‌های پژوهشی را برای استفاده بهینه از جمله مواردی دانستند که باید مورد توجه پژوهشگران قرار گیرد.

در ادامه آقای مهندس محمودیان معاون محترم اداری، مالی و پشتیبانی مؤسسه در خصوص موضوعات کلی موسسه و حوزه اداری مالی که شامل تامین اعتبار، هزینه‌کردها، تامین نیروی انسانی، تبدیل وضعیت استخدامی برخی از همکاران، حوزه پشتیبانی و سایر موارد مرتبط بود توضیحاتی را ارائه نموده و گزارش اعتبارات هزینه‌ای سال 1400 و شش ماهه اول 1401 را با پاورپوینت به حاضرین در این نشست ارائه دادند.

 

در ادامه جلسه، معاونان مؤسسه پاسخ‌گوی پرسش‌های شفاهی و کتبی همکاران محترم در حوزه‌های پژوهش، اداری و مالی بودند، در این بخش موارد متعددی در خصوص معوقات، رفاهیات و تعهداتی که مؤسسه در قبال همکاران دارد یا می‌تواند داشته باشد مطرح شده و پس از بحث و بررسی‌های صورت گرفته، در نهایت مقرر شد که همه موارد مطرح‌شده در نشست امروز چه به صورت شفاهی و چه کتبی در دستور کار حوزه ریاست مؤسسه برای پیگیری قرار گیرد. همچنین مقرر شد مسئولی برای پیگیری موضوعات رفاهی در مؤسسه، تعیین شود.

در پایان جلسه جناب آقای دکتر علیزاده به منظور جمع‌بندی موارد مطرح شده، ضمن قدردانی از کلیه همکاران که مسئولانه در جلسه حضور داشتند، اظهار نمودند این حضور گسترده و فعال همکاران در جلسه، نشان‌دهنده دغدغه همه برای ارتقای مؤسسه از جنبه‌های علمی، اجرایی و رفاهی است. نقطه نظرات، پرسش‌ها و نقدهای مطرح شده در این جلسه، همگی بارعایت و حفظ حرمت مسئولین مربوطه و با هدف اصلاح تدریجی ایرادات و کاستی‌های مدیریتی صورت گرفت و لازم است به تمامی آنها توجه شود و همه ما مسئولین، برای رفع آنها، از هرگونه تلاشی دریغ نورزیم. ایشان در ادامه ضمن تشکر از مدیران محترم آقایان مهندس محمودیان و دکتر ثاقب‌طالبی که این مسئولیت‌ها را پذیرفته و صادقانه در کنار سایر عزیزان برای پیشبرد اهداف مؤسسه و مرتفع نمودن اشکالات و ابهامات مطروحه تلاش می‌کنند، خواهان ادامه همکاری و همدلی صمیمانه همگان با ایشان شدند. رئیس مؤسسه این نشست را حرکتی در جهت تحقق خواسته‌های به حق همکاران در چارچوب ضوابط و مقررات و توان مالی مؤسسه دانستند و به همه همکاران اطمینان دادند که این امر به اشکال مختلف ادامه خواهد یافت و انشاالله به مرور شاهد  بهبود هرچه بیشتر اوضاع، خواهیم بود. 

دسته بندی اخبار صفحه اصلی
اشتراک گذاری
ورود به سایت