برگزاری مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور

بازدید: 37 بازدید

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه مورخ 1401/11/19 در محل سالن آمفی تئاتر این موسسه و با حضور پرشور مدیران و همکاران برگزار گردید. در این مراسم که با نوای دلنشین قرآن کریم و پخش سرود ملی کشورمان آغاز گردید، مجری برنامه ضمن ابراز خیرمقدم به همه مدعوین و تبریک دهه مبارک فجر، به معرفی برنامه های مراسم پرداخت.

در ادامه، آقای دکتر علیزاده رئیس محترم موسسه در مورد حال و هوای قبل از انقلاب و دلایل شکل گیری این انقلاب بزرگ و اینکه چرا ما هر ساله این روزها را باید جشن بگیریم، سخنانی ارائه نمودند.   

در ادامه، مجری برنامه از شرکت کنندگان در مراسم، جهت شرکت در مسابقه آوازخوانی برای آقایان و جمله سازی برای خانم‌ها دعوت نمود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در ادامه مراسم، آقای مهندس افشار نژاد رئیس اداره حراست در مورد تلاش شبانه روزی همکاران حفاظت فیزیکی و پرسنل فضای سبز موسسه مطالبی را بیان داشته و از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمودند. سپس در حضور آقای مهندس کوچ‌ پی‌ده و آقای توفیقی، به سه نفر از همکاران حفاظت فیزیکی موسسه به رسم یادبود، لوح تقدیر اهدا شد. در پایان مراسم، در حضور آقایان کوچ‌ پی‌ده، افشار نژاد، سید اخلاقی و توفیقی، به مناسبت دهه فجر، هدایایی به رسم یادبود به برندگان مسابقه پیاده روی و مسابقات برگزار شده در مراسم، تقدیم شد.

دسته بندی اخبار صفحه اصلی
اشتراک گذاری
ورود به سایت