بازدید آقای دکتر علیزاده از بخش جنگل و مرتع استان کرمان

بازدید: 42 بازدید

دکتر علیزاده رئیس موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 11 و 12 آبان 1401 از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کرمان و بخش تحقیقات جنگل و مرتع این مرکز بازدیدی را بعمل آوردند.

دکتر علیزاده در روز چهارشنبه در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، جناب آقای خیراندیش و جناب آقایان دکتر زهدی (رئیس مرکز تحقیقات) و دکتر درویشی (مسئول بخش جنگل و مرتع این مرکز) هماهنگ شده بود حضور یافتند و در خصوص اهمیت تحقیقات در حوزه منابع طبیعی و لزوم همکاری و توجه بیشتر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با مرکز تحقیقات و بخش تحقیقات جنگل و مرتع بحث و گفتگو کردند. رئیس موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در جلسه دیگری که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و معاونین ایشان برگزار شده بود نیز شرکت نموده و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه منابع طبیعی استان و شیوه‌های همکاری بیشتر اداره کل با مرکز تحقیقات و بخش تحقیقات جنگل و مرتع مطالبی را عنوان نمودند.

 

ایشان در ادامه در جلسه‌ای که با حضور محققین و همکاران بخش تحقیقات جنگل و مرتع مرکز تحقیقات بود نیز شرکت نموده و ضمن استماع صحبت همکاران به بحث و گفتگو پیرامون مسائل و مشکلات بخش و ارائه پیشنهادات و راه حلهایی برای رفع برخی موانع و مشکلات پرداختند.

دکتر علیزاده در روز پنجشنبه از ایستگاه تحقیقات شهید زنده‌روح که تعدادی از طرح‌های تحقیقاتی بخش در آن در حال اجرا است و همچنین از مجموعه بخش و هرباریوم نیز بازدید نمودند و در جریان فعالیت‌ها، پتانسیل‌ها و مشکلات موجود در بخش قرار گرفتند.

دسته بندی اخبار صفحه اصلی
اشتراک گذاری
ورود به سایت